Witamy na Platformie eZamawiający Gminy Stronie Śląskie

 

Informujemy, iż od 01.01.2021 r. w Gminie Stronie Śląskie wdrożona została Platforma eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

 

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. +48222572223 lub pod adresem mailowym oneplace@marketplanet.pl, gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

 

Wejście na platformę do zamówień publicznych poprzez poniższy link:

 https://stronie.ezamawiajacy.pl

Powrót

Załączniki

  • Brak załączników w dokumencie.

Metryka dokumentu

ukryj
Tytuł dokumentu:Zamówienia publiczne wszczęte po 01.01.2021
Podmiot udostępniający informację:
Informację opublikował:Marek Stocki
Data publikacji:15.06.2021 13:57
Data na dokumencie:Brak
Informację aktualizował:Marek Stocki
Data aktualizacji:15.06.2021 14:05