Witamy na Platformie eZamawiający Gminy Stronie Śląskie
Informujemy, iż od 01.01.2021 r. w Gminie Stronie Śląskie wdrożona została Platforma eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. +48222572223 lub pod adresem mailowym oneplace@marketplanet.pl, gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych poprzez poniższy link:
Metryka dokumentu
ukryjTytuł dokumentu: | Zamówienia publiczne wszczęte po 01.01.2021 |
---|---|
Podmiot udostępniający informację: | |
Informację opublikował: | Marek Stocki |
Data publikacji: | 15.06.2021 13:57 |
Data na dokumencie: | Brak |
Informację aktualizował: | Marek Stocki |
Data aktualizacji: | 15.06.2021 14:05 |