Informacja w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się.
INFORMACJA
w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się.
Od 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić ten fakt w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Stroniu Śląskim ul. Kościuszki 55, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- e-mail na adres gmina@stronie.pl,
- faxem na nr 74 8 11 77 32,
- telefonicznie na nr 74 8 11 77 11,
- drogą pocztową.
Rejestr zmian dokumentu
11.04.2012 08:06 | Edycja dokumentu (Marek Stocki) |
---|---|
11.04.2012 08:04 | Utworzenie dokumentu. (Marek Stocki) |